hosta hosta

Ringde vårdcentralen idag för den där coccilanan jag har hjälper inte alls mot den här hostan jag har, har även haft jobbigt att andas idag och haft ännu mindre aptit. Så fick nåt som heter molipect nu som är luftrörsvidgande och hostdämpande. Det hjälper ganska bra förrutom att jag känner mig skakis, full och fick en hemsk huvudvärk av den, men bara ja inte hostar så gör det inget. Men idag har jag kunnat äta lite flingor med mjölk imorse och sen nu beställde Fredrik mat åt mig och han men det var inte speciellt gott så tog några tuggor och tvingade i mig några till sen fick det räcka.....man får inte så mycket energi över när man inte äter kan jag lova.
Har bakat marängtårta nyss tills imorrn men får se hur den blev....
Deppigt inlägg men vad ska man göra då när inget är kul och det mesta är jobbigt och man har mycket att göra men ingen ork

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0