lite rädd

Är lite rädd nu, kom hem från fotbollsträning med tjejerna förrut och när jag varit hemma i ca en timme så började det domna i min kind, sen vandrade det nedåt och nu har jag sockerdricka i vänster skinka, arm och kind. Jag vet att sist detta hände så hade jag ett tag innan svårt att fatta beslut, minsta lilla sak jag skulle bestämma mig om gick inte och nu är det precis som den gången. Domningarna är mer solklara den här gången. Men jag är ju förkyld också kan det bero på det? Vad ska jag göra? Jag vill inte gå igenom allt det jag gick igenom en gång till......jag är så rädd nu........snälla låt detta bero på förkylningen snälla snälla snälla........jag vill inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0