ovanligt trött

Har varit som i en dimma senaste två dagarna, jag har jobbat helgen och det känns i hela kroppen kan jag lova. Jag förstår inte vad det är för fel på mig nu. Igår domnade jag bort i ansiktet och armen igen och fick tokont i magen så jag la mig och vilade en timme sen gick jag upp en snabbis och sen somnade jag ovaggat igen efter en stund. Idag har jag kämpat mig igenom ett mardrömspass på jobbet 7-21.30 med två raster bara. Är så slut så det kan inte vara möjligt, såhär trött brukar jag inte vara. Vad ska jag göra? Orkar jag inte jobba alls nu eller? Ska det vara såhär? Himla skitkropp.....
Nu jobbar jag ett kortpass imorrn sen ska jag banne mig ut och röra på mig för att se om träning kan få bort det jag känner nu.

Kommentarer
Postat av: Michis

Ta det lugnt <3

2012-07-16 @ 07:56:40
URL: http://michaelamahler.blogg.se/
Postat av: Fanny

Ja precis ta det lugnt :) och du vet att du alltid kan ringa om du vill prata lite :) <33

2012-07-18 @ 01:01:57
URL: http://fannycatarinaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0