2011

År 2011

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Blev antagen till mittuniversitetet där jag nu läser till sjuksköterska


Har du några nyårslöften?
Har egentligen inga nyårsläften eftersom dom bara är till för att brytas men jag tänker börja träna och äta sundare och leva mitt liv så som jag vill, ha människor omkring mig som inte tar energi av mig

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej

Vilka länder besökte du?
Jag var i Norge i påskas och i somras var vi i Estland

Vilka datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
11 november: Jag och Fredrik förlovade oss

Vad var din största framgång 2011?
Att jag kom in på sjuksköterskeutbildningen
Att jag blev frisk från det konstiga som jag fick december 2010

Största misstaget?
Alla människor gör misstag men det är inget större jag kommer ihåg

Bästa köpet?
Ingen aning 

Vad spenderade du mest pengar på?
Måste ju vara snus, böcker till skolan mm

Är det något du saknade 2011 som du vill ha 2012?
Att vara mer frisk så jag kan träna mer 

Gjorde någon dig riktigt glad?
Min familj gör mig glad hela tiden 

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?
Ingen aning

Var du gladare eller ledsnar i år jämfört med tidigare år?
ledsnare

Vad önskar du att du gjort mer?
rest, ätit sundare 

Favoritprogram på tv?
The Vampire Diaries 

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Inget speciellt firade den med vänner och familj, sen firade jag och mina närmaste vänner våra födelsedagar med att åka på en kryssning tillsammans i november då jag och Fredrik förlovade oss också. 

Den bästa nya personen du träffade?
Mina vänner i min klass <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0