träna träna

Strax ska jag iväg och träna Biancas fotbollslag, håller fortfarande på att bestämma mig om jag ska vara tränare eller inte, behöver mycket hjälp för det övriga runtomkring fotbollen för att kunna göra detta. Men jag tycker att det vore skitkul att testa iaf så vi får se hur det går.
Idag har jag varit ute och cyklat med Enya och Bianca, vi köpte mjukglass och sen vidare till Carola för lite kaffe och surr, blev ganska bra träning då med eftersom att cykla på en cykel utan växlar var ganska jobbigt och sen med Enya bakpå. Men kul och kanske jag tar cyklen fram på dagis imorrn också vi får se vad det är för väder.
Nu ska jag göra mig klar och sen hämta upp lite tjejer som ska åka med...
bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0