Ny början

Börjar blogga igen och hoppas på att hålla i det ett tag.

Kom in på sjuksköterskeutbildningen på mittuniversitetet i Sundsvall så där läser jag nu, ett nytt kapitel i mitt liv, ett nytt berg att bestiga, en ny utmaning, min dröm!

Jag har ju alltid velat läsa till sjuksköterska, det var ju därför jag plågade mig igenom Samhälle på gymnasiet i 3år, med inriktning ekonomi och allt. Nu är tiden inne, nu ska jag bli det ÄNTLIGEN! Kommer troligen bli tre tuffa år, men jag ska klara det. Klarade jag av att föda barn så klarar jag av detta också, vågar jag vara med i tv och prata inför miljoner så vågar jag detta också!

Är så nöjd med mitt liv just nu och har dessutom kommit igång med träningen på riktigt, ikväll var det zumba och det gillar jag verkligen.

Imorrn är jag ledig och ska mysa med min älskade Enya <3

Näe hopp in i duschen nu....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0