fredagen

Gillar Adam Lambert If I had you och whataya want from me snacka om grymma låtar.

Fick ju utskrivet hostmedicin idag, coccilana (glömt hur det stavas) blev det tydligen, hade hellre velat ha lepethon som jag vet funkar mot denna hemska hosta, coccilanan gjorde mig bara trött och brännig i magen. Hostan bet den inte på heller så skit var de tyckte ja.

Funderar skarpt på att ta tag i min vikt IGEN..jag vet att jag inte lyckas jämt men nu måste jag. Jag ska bara bli frisk först, sen ska jag göra ett riktigt försök! Vill se ut som jag gjorde innan jag fick barn, hade platt mage och vägde 70kg....snacka om drömmen det vore nu. Varför är allt så mycket svårare nu när man fick barn med viktnedgången? Jag måste verkligen.

Ska snart sova nu bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0