Tentan var omöjlig

Har aldrig skrivit en så svår sak som jag gjorde igår, alltså aldrig skrivit ett prov som varit så svårt som det som jag gjorde idag. Jag gjorde mitt bästa men troligen inte tillräckligt för att klara mig....men det kommer en ny chans i januari så jag ska inte gräma mig för detta nu.

Om en vecka åker vi på kryssning och de ska bli så skönt att komma iväg från den gråa vardagen och iväg med goda vänner och bara slappa.
Och då ska jag vara frisk från denna skit som jag har nu och förmodligen tar penicillinkuren bort det nu så jag slipper ha feber, on i ryggen och magen och vara allmänt som "hej kom och hjälp mig". JA detta är min blogg jag gnäller hur mycket jag vill när jag har så sjukt ont just nu. Så nu vet ni det.

Ikväll vankas det myskväll med idol och massa gotta...

Tentan jag gjorde idag är härmed glömd och lagd på hyllan och på måndag börjar vi en ny kurs :)

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0