Snurrigt

Det snúrrar latinska ord och massa annat som man ska försöka bearbeta nu efter en intensiv dag med läsning inför fredagens TENTA i anatomi och fysiologi. Tydligen så klarar inte många denna tenta som vi ska ha på första försöket. Men jag vill klara den och kommer att klara den..positivt tänkande kallas det! Sen klarar man av allt man vill klara och tror att man klarar..det tror jag!

Det känns så mycket i kroppen att man varit sjuk i tre veckor och suttit stilla alldeles för mycket, har ont i ryggen och är sjukt stel överallt. Efter denna vecka ska jag sätta igång och träna igen för jag är så trött nu och orkar ingenting. Sen sitter man ju stilla mer nu när man går i skolan istället för att jobba hela dagarna...ni förstår ju hur det blir? *suck*



Näe nu ska Enya bada och sova och sen ska jag plugga lite mer....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0