Helgen slut

Imorrn börjar vi en ny kurs på utbildningen, imorrn har vi kursintroduktion och föreläsning om farmakologi hela eftermiddagen, spännande och se vad man tycker om den här kursen då.

Har funderat på att uppdatera bloggen om Enyas utveckling eftersom det är ju roligt att kunna gå tillbaka till bloggen och läsa senare i livet.
Idag var vi till Timrå och kollade på när Lucas spelade hockey, på vägen ner var jag sjukt trött och mådde illa som vanligt av dom här penicillintabletterna, troligen för att jag inte tål dom riktigt bra. Enya blev åksjuk i bilen ner och kräktes ner hela sig själv strax innan Birsta...inte roligt att vara åksjuk. Men sen under dagen har jag kännt att urinvägsinfektionen har släppt mer och mer och det är mest så nu att jag är sjukligt trött bara och somnade i soffan direkt när vi kommit hem och sov där i över 3 timmar. Men jag är lika trött nu och somnar nog ovaggat.

Det går repriser på kanal 9 nu på programmet frusna män söker kärlek, vi satt och såg de avsnitt som jag varit med i ikväll hela familjen, snacka om att jag såg yngre ut och så var jag mycket smalare där såklart, men konstigt vore det väl annars då jag tränade asmycket och var singel. Nu ska jag ta tag i mig själv igen, det är dags för mig att börja må bra igen, komma igång med träning och rätt mat.

Enya pratar mer och mer för varje dag och säger nu meningar som man förstår och det verkar gå fort för henne nu.
Näe nu ska jag försöka sova och sen upp imorrn och iväg till stan.

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0