veckan

Veckan som gått började väl sådär när Enya som ni vet spydde ner mig, men nu har hon piggnat på sig men aptiten hennes har väl inte riktigt kommit tillbaka.

I tisdags var Daniel, Claudia & Maya hit och fikade, jag gjorde en ananaspaj som vi åt med vaniljglass, riktigt mumsigt var det. Enya och Maya sprang runt och lekte tillsammans, det är så roligt att se att dom nu kan speinga och leka tillsammans, Enya har ju varit så liten förrut.

I söndags var vi till stan en sväng och då köpte jag dessa underbara skor som jag älskar:



Vi köpte även en eldkorg för presentkortet vi fick av mamma i julklapp, ska bli mysigt att grilla i den nu när vi ska ut på massa utflykter, eller bara ut på gården och grilla korv en solig vårdag det ni:D!!!!!

Vi är jätte förkylda både jag och Fredrik så nu ska vi nog lägga oss.



Godnatt
Louise


Kommentarer
Postat av: Catrins Garderobstankar

Kalasfina stövlar. Lite avis ;)



Ta hand om dig!

2011-01-20 @ 22:39:44
URL: http://garderobstankar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0