skoter= never again

Kom på att vi skulle ta en skotertur idag till Skinnsjön där skoterstugan var öppen ida,g, vi åkte alla utom Lucas som är på hockeyläger i Bollnäs i helgen. Jag, Bianca och Enya åkte på släden och vi skulle åka över Gissjön för att ta oss för att möta upp Kim och Kellie som också skulle åka skoter dit. Vi åkte på sjön men det var vattenhål på flera ställen så vi höll på sjönk när vi åkte över och jag har nog aldrig varit så rädd i hela mitt liv...det var iallafall längesen. Jag ville bara ta med mig Enya och gå in mot land, men vi försökte ta oss i land men på flera ställen var det sånna där vattenhål så det var som en våg av vatten och is som vi fick över oss, näe jag vill inte åka mer skoter nu i år verkar inte vara ett bra år för skoteråkning.

Imorrn fyller Bianca 13år, eller idag förresten eftersom klockan är efter 12 på natten, har hållit på baka marängtårta hela kvällen jag, Fredrik blev utringd på sandning han och är inte hemma än.

Jag har en hjälpsam liten dotter jag iallafall, hon hämtar saker och lägger dom där dom ska vara, hon hämtar även min mössa och mina skor när vi ska åka någonstans och det blir ett himla liv på henne om jag inte tar på mig det hon hämtar på en gång, jag hoppas denna fas inte går över så hon alltid kommer vara såhär hjälpsam, det vore ju kanon! Hon gillar att åka skoter också och säger wiiiieeee hela tiden när vi åker, herregud vilken söt unge vi har fått helt fantastisk!!

Näe nu ska man sova så man orkar upp imorrn med Enya!

natti natti


Kommentarer
Postat av: Cattis

Taaack va du är är gumman! :) Enya är en sötprupp hon med. Hihi. Måste ses oftare!!! :) <3

2011-02-02 @ 18:52:34
URL: http://theworldbychu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0