Rastlös

Det ordet kan beskriva mig väldigt bra just nu. Idag pratade jag iallafall med arbetsterapeuten som skulle göra ett hembesök till mig på onsdag, känns bra att det äntligen händer nåt för just nu känns det tröttsamt. Jag märker mer och mer hur mycket min vänster sida har blivit svagare t.ex så är det jätte tungt att bära saker som förrut inte varit så, får ej upp korkar eller burklock lika lätt eftersom jag inte kan hålla i den riktigt med vänster, jag höll på tappa Enya häromdagen nä jag skulle lyfta ner henne från matstolen. Jag är klumpigare och tappar saker hela tiden, jag blir snart tokig och vill gå och gräva ner mig. Jag kommer inte ihåg saker och glömmer vad jag ska göra hela dagarna och trött hela tiden, snacka om att man kan bli deprimerad för mindre. Jag hatar att klaga men jag måste få skriva av mig och rensa huvudet innan jag ska sova annars drömmer jag bara massa mardrömmar och vaknar hela tiden. Jag menar idag hade jag ont i pannan MEN BARA PÅ VÄNSTER SIDA HALLÅÅÅÅÅÅ? Och inget hittar dom utan jag ska tydligen gå såhär nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0