När?

Ja när ska allt bli som vanligt? När ska detta onda som har nässlat sig in och tagit över min vänstra sida försvinnaaaaaa???? Jag blir galen!!!!!!!!!!!!!! Alltså helt seriöst så blir jag snart det.
Nu idag så skulle jag skära lök och då slant jag med kniven för jag kunde inte greppa den som jag brukar med vänster hand, skar mig i långfingret och trodde helt allvarligt att jag hade skurit av mig fingret, ringde till och med Fredrik så han fick skynda sig ännu mera hem. Det gjorde så omänskligt ont så jag trodde verkligen att jag hade skurit mig jätte djupt. Men eftersom jag skar mig i VÄNSTER finger så blev det väl antagligen bara att det kändes mer eller vad man ska säga för inte brukar jag pjåla över att skära mig i fingret. Idag har jag kännt som om jag släpar vänster sida med höger sida, jag tappar saker och kunde inte få tag i den himla vitamintabletten imorse med vänster hand hur gärna jag än ville.....och såhär ska jag gå nu?????
Jag förlorar jobb, jag blir tokig av att gå hemma, jag blir deprimerad av att inte veta vad det är med mig och jag tappar snart tålamodet på min kropp som bara blir sjuk sjuk sjuk sjuk HELA tiden.
Ja jag måste skriva av mig och det här är min blogg så ni behöver inte läsa den om ni inte vill så det så!!!!

På måndag ska jag ringa den där himla neurologen i stan för jag håller ju på blir knasig snart.

God natt

Louise


Kommentarer
Postat av: ellinor

Kram, kram, kram och kram från mig!

2011-01-28 @ 20:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0