magsjukan från H*******

Enya har magsjuka och den var inte att leka med, hon var lite smågnällig så jag tog upp henne för hon var så varm. När vi suttit en stund i soffan så kräktes hon på mig men det var bara början för sen kom det en kaskadkräkning som jag absolut inte var beredd på, hon spydde rakt på mig innanför mina kläder säkert flera liter. Snacka om att jag fick en smärre chock. Idag har hon varit väldigt trött men har inte spytt nån fler gång, stackars min lillgumma som aldrig får vara frisk. Jag och Fredrik har klarat oss hittills och det får man ju vara glad för.

Nu håller jag på att ladda upp lite bilder som jag ska göra ännu en fotobok av, tycker det är jätte bra att man kan samla bilderna i en bok istället för att beställa hem foton som man inte gör så mycket med mer än att låta dom ligga i någon låda.

Jag är så trött så jag ser knappt datorn så avslutar detta inlägg med lite bilder:







Godnatt puss Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0