2010

Vad gjorde du 2010 som du aldrig gjort förr?
- Jag hade kalas för min lilla dotter som fyllde ett år.
- Jag prövade en lchf-diet.

Vad skulle du vilja ha 2011 som du saknade 2010?
- En sundare livsstil.
- En lugnare vardag.
- En resa utomlands.

Vilket datum kommer du att minnas 2010 och varför?
- 28juni för då fyllde mitt lillhjärta ett år.

Vart tog det mesta av dina pengar vägen?
- Till kläder, hus, bil mm mm mm hehe

Vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2010?
- Ingen speciell låt som jag kommer på just nu.

Vad ångrar du 2010?
- Att jag inte konfronterade folk som pratat skit om mig så jag slipper göra det nu 2011.

Blev du kär 2010?
- Ännu mer kär i min sambo ;)

Vad gjorde du på din födelsedag?
- Hemma med familj och vänner

Vad ser du framemot 2011?
- Komma igång med träning (IGEN) och den här gången inte ge mig.
- Att få tillbaka styrkan i vänster sida.
- Att hitta en lugnare mer balanserad vardag.
- Åka utomlands
- Att höra Enya börja prata (hoppas på det och längtar varje dag)

2011 kommer bli ett fantastiskt år bara så ni vet!!


Kommentarer
Postat av: Twixy

Får börja med några pass till våren med korpen, ska jag göra igen :-) kan hon några ord nu då lilltjejen? :-) kram till dig

2011-01-02 @ 11:32:19
URL: http://twixys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0