sundsvall

Hade bestämt redan i början av denna vecka att vi skulle till stan idag och storhandla på Willys, var ju knappast den bästa dagen kan jag lova. Jag hade fortfarande jätte ont över vänster öga och i kinden, lixom ett tryck som vägrar ge sig, hjälper inte med nå alvedon och inte heller rinexinet och kortisonsprayen. Får se hur jag är på måndag annars måste jag tillbaka på vc och få nåt annat.

Köpte ett par jätte gulliga gummistövlar till Enya iallafall, köpte ofodrade så hon kan ha dom i sommar också, bara att ta på henne tjocksockar nu innan det blir lite varmare ute. Var även in och handlade termosar och lite sånt på Jula som vi ska ha i påsk då vi åker till Björkvattnet hela familjen plus pappa, Birgitta, Ebba och Anna. Ska bli kul att komma iväg ett tag och se nåt annat.

Inget jobb i helgen iallafall, trodde faktist dom skulle ringa, men chansen finns ju än att nån blir sjuk.

Imorrn ska jag Louise Sundqvist göra nåt jag gruvat mig för läääänge....PUTSA FÖNSTER!!! Måste göras nu i vardagsrummet först och främst sen får vi se hur mycket jag hinner imorrn. Köpte vita gardiner dit så vill göra fint nu.

Näe nu ska jag sova iaf

natti natti

Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0