dagen blev inte som jag trodde

Näe det kan man ju säga för så fort jag hade skrivit förra inlägget så ringde bemanningen och jag skulle då få jobba 11-16.30 om jag ville...klockan var då 10, så det var bara att packa på Enya kläder och iväg på dagis. Egentligen hade jag ju velat haft en mysdag med Enya, men det verkar dött med jobb i helgen så vi får mysa i helgen istället.

Håller på kollar på olika sidor på internet om barnrumsinredning och man får lite inspiration när man kollar på massa sidor. Men vad ska man ha för färg på väggarna? Ska man måla dom i en färg som man kan matcha med färgdetaljer eller ska man tapetsera det i nån fin tapet? Jag menar hur vet jag om jag väljer rätt? SKa iväg på åhlunds imorrn iallafall och prata med dom om vad som är bäst att göra där inne för det sitter redan tapet där, kan man måla på den osv?? Ja vi får se.

Nåt som den bilden till vänster vill jag ha att ha böckerna hennes i iallafall och en sån där rumsavgränsande hylla ska vi ha nedanför sängen så hennes rum blir mer ombonat eftersom det är så stort, men den vita hyllan ska vara lite större och längre med förvaringskorgar och sånt tänkte jag:



Näe nu är jag för trött vi får se

natti natti
 Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0