Were are u spring?

Undrar var våren håller hus, är väldigt trött på detta tråkiga väder som har varit och tråkigare blir min blogg just för att jag tycker att vädret är nåt som är värt att skriva om haha så vi släpper det nu.

Enya kryper omkring här på golvet och plockar med allt som kommer i hennes väg, hon kryper baklänges och kan nu från liggande sätta sig upp själv, det kom hon på för någon dag sedan lillstumpan, sen sa hon även "kisse" till Pelle häromdagen, hon är ju för underbar alltså.

Idag hade jag tänkt gå en promenad med Enya och Mira och sen städa och fixa sen inatt så ska jag jobba på hemtjänsten, jobbade även natten mot tisdag också fast då var det på gläntan, skönt att få jobba lite sparar ju mammadagar som kan behövas senare.

Annars är det som vanligt, hålle på planera Enyas dop för fullt och det ärr lite att göra kan jag säga.

ska bada Enya nu men återkommer sen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0