familjen

Varit i Ånge idag med Caroline och Enya såklart, hälsat på vår mellansyster Helen. Flummat runt hela dagen och kollat runt på allt roligt folk i Ånge. Vi har också hunnit med att fika, tagit massa kort, shoppat lite kläder (bild här nedan på mitt inköp), skrattat en massa mm mm mm. Missade tyvärr träningen ikväll då vi blev lite sena från Ånge. Kom sen på att jag inte varit på systemet som jag ju skulle för vi ska angla på långfredag med massa mysiga vänner.
På skärtorsdag ska mamma ha hjälp att flytta så det blir en heldag troligen med bära lådor och möbler.
Var nyss ute och gick med Mira en sväng och nu har man druckit lite kaffe (lite sent för kaffe men gott).

Älskling kom hem med 3 rosor till mig igår, så otroligt gulligt av han.





Helen, Caroline, jag och Enya


Nu blir det sova så man orkar upp i ottan

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0