om så bara för en dag

Om så bara för en dag så skulle jag vilja vara som jag var förrut, kunna göra som jag ville, sova när jag ville, äta när jag ville. Jag skulle verkligen behöva det nu, har varit så mycket med lillhjärtat, men nu är hon så underbar, men allt som nu hållit på i 3 månader ligger kvar och gnager lixom. Men varje gång hon ler och skrattar så kommer man ett steg längre i att glömma förlossning och den jobbiga tiden efteråt, Enya vet inte om det men hon hjälper mig så oerhört mycket bara genom att titta på mig med sina stora blåa ögon och man ser dom små smilgroparna i hela hennes lilla ansikte när hon sen ler emot en, vilken känsla!!! Älskade lilla Enya du är mitt allt.

nu ska jag sova och imorgon kommer älsklingen äntligen hem, ska till barnmorskan också.

goof around, be who you are or else you will regret it when you get older!!


Kommentarer
Postat av: Cattis

Du vet att de är bara att hojta om du vill ha lite barnpassning :) Ibland kan ja tänka mej att du behöver en stund för dig själv, om de så bara är att ta ett bad i lugn och ro. Lite vardagslyx. Var inte rädd att fråga vännen. jag älskar barn, och älskar dej ;) Så bara att säga till! Vi måste ses något också.. Blir för långt mellan gångerna. Fy på oss! Sköt om dej! Puss o kram

2009-10-01 @ 00:16:28
Postat av: Twixy

Men vad stor hon är redan lilla Enya! Och jääätte söööt! :D Kram på er

2009-10-01 @ 11:45:41
URL: http://lillatwixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0