väntans tider

Ja jag önskar att jag kunde säga att det har kommit igång nu, men faktum är att det avtog inatt och jag sov hela natten. Men sen när jag varit upp och duschat och ätit frukost så börjar det trycka bak i ryggen igen och fram runt och under magen. Har 10min emellan varje "ond sak" just nu, men tror inte att det blir nåt idag heller. Går hemma och försöker hitta på saker att göra blir så rastlös av det här. Ska ringa Christel snart nu om det håller i sig.

Tack för era gulliga kommentarer =)

puss på er

Louise

Kommentarer
Postat av: Therese

Önskar dig/er lycka till, verkar som att du snart har din liten:)

2009-05-29 @ 14:30:18
URL: http://theresiiia.blogg.se/
Postat av: Cattis

hej gumman! Hur e de med dej nu? Försökt ringt flera ggr. Puss puss

2009-06-01 @ 15:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0