Tokig jag blir

Finns det något svårare än att hita på ett snyggt, coolt, unikt, lättsagt, passande pojknamn??? Hallåå varför fastnar jag inte för något av alla hundratals som jag har hört? Flicknamn har jag redan kirrat....men troligen blir det en pojke ju och lika glad är jag för det..... om jag nu kunde hitta ett namn.

Var till barnmorskan idag också, allt var bra och min baby växer som den ska nu, förra gången var den lite under kurvan, men nu hadde den spratt upp riktigt. Blodtryck =120/55 = kanon, Blodvärdet = 132 = kanon, blodsocker = 5,8 = kanon, vikt = upp ett kg sen förra gången = det är som det är med det hehe.

Imorgon får bebisen inte ploppa ut för imorgon är älsklingen i Stockholm på nån mässa för maskiner och kommer hem vid 21.00 på kvällen så imorrn blir det soffläge så inget oväntat händer.

Fick mina förstoringar idag som jag beställt, men nåt måste ha blivit fel för jag fick 2 st JÄTTE stora foton på Älsklingen och Bianca och dom var verkligen föööör stora, men kostade konstigt nog bara 9kr styck...märkligt!! Måste ringa imorrn för jag ville ju ha dom i mindre format, omöjligt att rama in sånna stora kort ju.

Nu ska jag mysa med älsklingen

ha de najs
Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0