öppen 1 cm

Hade jätte jobbiga sammandragningar inatt, men dom avtog så jag kunde sova ett tag, sen på morgonen när jag duschade så började dom igen...den här gången värre än förrut. Mamma skjutsade mig till Christel för jag ville inte köra själv, undersöktes och var öppen 1cm typ så nåt hade ju hänt. Men sen efter vi varit hemma ett tag så slutade värkarna och först nu har dom trappats upp igen, men nu känns det mest i ryggen längst ner lixom. Man kan tydligen få gå såhär ett tag om man har otur...hur ska man kunna sova undrar jag???? Någon som känner igen dessa symtom??
Älsklingen är iallafall hemma nu så det känns tryggt så han inte är långt borta.
Jag hör av mig om det blir några förändringar under natten....det är väl oftast då det kan hända va???

bye bye
Louise

Kommentarer
Postat av: Fia

Åhh ska Louise bli en mamma inatt eller under morgondagen=) Det tror iaf jag:) Jag önskar dig all lycka till! Åh vad spännande=) Nu är det bara att trycka på järnet så har du snart din bebis i famnen=) Kraamkraam

2009-05-28 @ 23:16:02
URL: http://z4mbizzz.bloggagratis.se
Postat av: Ellinor

Spännande! :) Jag vet ingeting om värkar (snittades ju) men det händer ju uppenbarligen grejer för dig! Lycka till, kommer säkert gå jättebra!



Kram!

2009-05-29 @ 09:56:57
Postat av: Helen

Verkar som att det inte är allt för långt bort till att liten tittar fram =) Önskar lycka till och att det har satt i gång nu när jag sitter här och skriver =D

2009-05-29 @ 09:57:26
URL: http://hlilja.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0