Jobbigt

Nu är det söndag och imorrn far älsklingen och ska vara borta tills på torsdag kväll, det känns väldigt jobbigt nu. Har aldrig varit irån varandra så länge, och speciellt inte nu när jag behöver honom som mest. Men han är bara ca 2 timmar bort så värre kunde det ju vara, får hoppas bebisen håller sig inne ett tag till.

Idag har vi bara varit hemma och varit med varandra så mycket som möjligt, har solat och hjälpt till att städa storbilen (inte för att jag var till så stor hjälp). Ni skulle se min mage nu den är helt otroligt rund, som ett bowlingklot. Tog kort idag ska försöka hinna lägga ut dom tills imorrn.

Imorgon blir det full fart här för mittbygg kommer och ska sätta in fönsterna...ÄNTLIGEN blir det gjort, men man lär ju inte få sova så mycket eftersom dom kommer ränna här tills alla fönster är insatta, vet inte hur lång tid det tar. Men jag får åka till min kära lilla syster och vila där eller till nån annan.

Nu ska jag mysa med älsklingen och försöka sova jag med för imorrn blir det troligen ingen sovmorgon.

puss puss

Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0