förberedelser

Ja det finns många olika slags förberedelser inför en förlossning t.ex. så ska man lära sig att slappna av genom nåt som passar en själv t.ex. avslappningscd mm mm, sen ska man veta så mycket som möjligt om allt också. Bara det att när man är som jag i den 35:e veckan så är man inte såååå fokuserad på något överhuvudtaget. Jag är glömsk, lättretlig, okoncentrerad, rastlös, trött, orolig, tung mm. Jag ska vara med om det största som en människa kan vara med om i sitt liv och detta kommer snart att ske......SÅ HUR SKA JAG KUNNA VARA AVSLAPPNAD OCH LUGN??? Helt omöjligt!!!
Ikväll har vi varit på en föreläsning på sjukhuset, den var jätte bra och intressant och allt blev bara ännu mer verkligt. Blev ledsen och rädd påväg hem i bilen efteråt, allting snurrar bara nu och man kan inte fatta att det är dags snart.
Bebisen sparkar hela tiden nu och den vill nog ut, oftast sparkar den när det är massa folk som pratar eller när jag sätter mig eller lägger mig ned.
Har beställt kort igår från babyshowern mm, ska sätta in allt i mitt fina minnesalbum, ska ta kort sen så ni får se hur fint det blev, är så stolt så.
Var in på babyproffsen i Birsta idag också och fick äntligen min blöjhink och startpaketet jippiiee.
Idag var årets märkligaste väder iallafall, det varmt med sol, sen blåste det, sen regnade det, sen haglade det.
Älskar min älskling, han är det bästa som finns i mitt liv och Mira såklart.



Over and good night
Louise

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad fint kort på er! Håller tummisen för dig när det är dags. Du fixar nog det där galant gissar jag! Kram

2009-05-13 @ 15:54:27
URL: http://snomonster.blogg.se/
Postat av: lina

åh ja är så avundsju, fast ja onekligen borde vet bättre. det är så enkelt att det gör så pass ont att ett vill man abar dö, men man hinner inet ens tänka på det för man har som sagt så jävla ont. och likt förbannat är det onekligen det bästa man gjort. fattar inet själv hur man resonerar då man längtar efter den smärtan, men va fan, man få ju sitt barn. är så underbart. och tacka gudarna för smärtstillande. ;)

2009-05-15 @ 14:32:55
URL: http://jagochkidsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0