Babyshowern

Ojoj vilken lyckad babyshower jag hade i lördags. Tack alla för alla fina saker jag fick och tack för att ni kom!!

Den fina dukningen, bjöd på kycklingsallad, vitlöksbröd och vattenmelonbål

Här är i början innan alla kommit, Anna är längst ner till höger, är så glad att hon kom var så längesen vi träffades.

Alla fina presenter

Alla skulle gissa hur stor jag var runt magen genom att klippa en snörstump i den längd dom trodde, alla gissade att jag hade typ 2-3 magar till, Anna kom närmast. Den här leken var väldigt komisk.

Presentöppning, här fick jag en jätte fin filt med baby Nalle Puh, världens mjukaste var det.

Spännande med paket

Av Helen och Erik fick jag en jätte fin lekmatta, längtar tills min lilla bebis ligger och leker på den.

Sen fick alla gå tipsslinga, här är Helen och mamma

Kluriga frågor var det

Efter tipsslingan så bjöd jag på philadelphiaglass (cheesecake), hembakta bullar, kaffe, godis mm.

Alla fina presenter som vi fick

Alla fick med sig en liten presentpåse hem


Hoppas alla hade det trevligt för det hade iallafall jag.

Over and out
Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0