20 maj

Ja ni tänk när det är den 20 juni, dä kanske jag redan fått barn eller så väntar jag fortfarande. Idag har det kännts som om hela dagen bara har passerat, jag har varit såååå rastlös och inte kunnat sitta stilla även fast jag borde ha vilat mer. Vill att det hela tiden ska hända saker, vill att allt ska vara klart lixom.

Var till Stöde ikväll och såg när Lucas spelade match, duktiga är dom som lag och dom blir säkert svårslagna inom kort. dom hade oddsen emot sig idag också genom att det andra laget var mer än dubbelt så många och dom kunde därför byta fler gånger medans Fränstas lag fick springa i en timme typ.

Idag var första gången det åskade och det var inte lite heller, kände att det var på gång när jag hade så ont i huvudet när jag vaknade hehe synsk jag.

Älskar min Älskling måste bara skriva det, jag är världens lyckligaste.

Nu ska jag sova är helt slut.

puss
Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0