v.27

Herregud vad veckorna går fort, känns som jag nyss var i v.13.
Bebisen ska enligt graviditetskalandern nu vara 30cm lång och väga ca 1kg, helt sjukt att man går och bär omkring på nåt så tungt inuti sig...en overklig känsla.

Idag har jag avrit så trött så dagen har mest varit jobbig, for och köpte mer järntabletter för har inte tagit dom på några veckor eftersom blodvärdet hade gått upp, men nu tror jag att det är påväg ner igen...känns i hela mig.

Ska lägga upp en ny magbild imorrn kanske så ni får se vilken kula jag har, känns som den står rätt ut hihi. 

Näe nu ska jag fika lite och sen sova.

over and out
Louise

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jaa jag vill se bild på magen :D

2009-03-20 @ 10:02:40
URL: http://melief.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vill också se magbild :) frusen bäbis nummer 2!

2009-03-26 @ 17:34:44
Postat av: Emma

bra om jag skriver namn också kanske..

2009-03-26 @ 17:35:10
URL: http://bexter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0