tråkiiiiigt

Ja jag vet att jag just nu är en dålig bloggare, men har inte alls haft någon lust att skriva nåt överhuvudtaget. Har egentligen inte det nu heller men har inte så mycket bättre för mig så.

Idag har jag nte gjort så mycket, var och grattade mamma för hon fyllde år i måndags, tog med mig Mira så hon fick leka av sig ordentligt med Athena, haha Athena tycker egentligen bara att Mira är jobbig, men hon är alldeles för snäll för att säga ifrån.
Har varit väldigt dåligt med jobb den här veckan, inte ett enda förrutom det jag fick för mamma på Gläntan på fredag kväll, känns som det kommer bli fattigt nästa månad, men men vad ska man göra?!

Har sett greys anatomy alldeles för ett tag sen och nu ska jag kolla på lite skrivare på nätet.

Over and out
Louise

Kommentarer
Postat av: Kristina

2009-03-12 @ 16:45:46
Postat av: Kristina

Samma för mig, har bara jobbat 20 timmar den här månaden, vi får hoppas att folk blir sjuka ;) Hur är det med dig? Kram

2009-03-12 @ 16:46:57
URL: http://katarinaochkristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0