bilder

Vaknade imorse med en konstig känsla i magen, kändes nästan som mensvärk, blev ganska orolig, men har läst lite om det nu och det är normalt om man har ansträngt sig typ, och igår gick jag och Helen en ganska lång promenad, tog en timme exact. Jag hoppas det ger med sig för är en obehaglig känsla.

Var in och kollade på Caritas hemsida www.hundsupport.com och såg att det ligger lite bilder ifrån kursen där på mig, älsklingen och Mira. Lägger upp några av bilderna här också. Mira har blivit så duktig hon och vet exact vad vi ska göra när vi är där., hon är så snabb att jag knappt hinner med.

Första gången Mira fick nosa i burkarna, men hon fattade snabbt vad det handlade om.


Älsklingen är lika intresserad av burkarna som Mira


Här coachar jag Jessica och hennes hund Rocky, den gången kunde jag inte sluta skratta.


Tänkte lägga ut lite bilder från helgens utflykt också, blir en bildbloggning idag.


Älsklingen och Lucas i full färd med korvgrillningen


Bianca var "väldigt" noga med sina korvar. - Dom ska vara ljuuuuusa skrek hon när dom råkade bli lite brun =P.


soligt och varmt väder var det


Over and out

Louise



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0