snart 28 veckor

Tiden börjar gå sakta igen och det känns ibland som om dagarna står stilla, vet att ni vill se magbilder så ska ta nån sån och lägga upp imorrn tänkte jag. Idag har jag inte gjort någonting, börjar ha smått panik när jag måste gå hemma hela dagarna, det kryper i kroppen min. Men imorrn ska jag iallafall jobba på gläntan 7-13 så det känns skönt att man slipper vanka omkring hemma. Vet inte vad det är men har så svårt att slappna av, har så mycket att tänka på och så mycket som oroar mig.

På lördag ska vi åka upp till pappa och vara där och åka skoter, pimpla och mysa på, hoppas att det blir bra väder bara annars är det inte lila lyckat, men trevligt kommer det nog bli ändå, mår alltid så bra när jag är uppe i Hjältanstorp.

Annars då, det händer inte så mycket kan jag lova, min mage tar all min energi och den tar också all min koncentration, är glömsk och ibland okontaktbar, vissa dagar vill jag bara stanna i sängen och vänta på en bättre dag. Uscha så jag pratar idag, men mår som sagt lite halvkonstigt och lite nere.

Ska nog försöka väcka älsklingen nu och sen krypa ner i sängen.

Over and out
Louise

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hehe, lät lite roligt, väcka älsklingen och SEN krypa ner i sängen. Typ att det är din tur att sova i sängen nu! ;P hihi, men jag fattar att han sov på soffan som vanligt.. Antar jag! ;P Men du som har så mycket tid med att inte göra någonting borde väl kunna ta MASSOR av magbilder!? ;) Skojja bara jag vet hur det är, man kommer sig aldrig till. Hoppas ni har mysigt idag trots skit vädret.. :( Och tack för att vi fick tvätta! :D Ni har en tvätt innestående hos oss! :P haha ring mig nått, har inge pengar på mobilen :( puss gumman

2009-03-28 @ 17:17:01
URL: http://aangeliques.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0