v.40+4

Helloooo!

Idag har det varit en underbar dag med sol och värme, synd att man inte kan uppskatta den riktigt när man är såhär gravid som man är. Men kvällen har varit så skön, har suttit på altanen med Angelica och kikat i gravidtidningar.

Har varit med Helen idag också, hon kom med tåget från Ånge och gjorde mig sällskap hela dagen, kikade även in till en slappande Caroline en sväng och såg hur man ser ut om man bara sitter inomhus hela tiden. Hon måste verkligen skärpa sig och åtminstånde få ändan ur soffan och ta en promenad varje dag annars vet jag inte hur det där ska gå....förstår inte hur man kan vilja leva sådär och inte vilja vara utomhus i detta kanonväder????

Imorgon fyller iallafall Caroline 20år...GRATTIS LILLASYSTER!!!! Så vi ska dit och fika kl.13 imorrn. Vad hon får kan jag inte skriva här för då kanske hon ser det hehe.

Älskling är och gräver han som vanligt och jag ska väl ta nåt att äta snart för börjar bli hungrig.

Får se om det blir nåt inatt för nu är det TUUUUUNGT!!!!!

over and out
Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0