v.40+3

idag klev jag upp vid 9 och följde med älsklingen till stan, gick runt på Jula, skopunkten, djurkompaniet och byggmax så nu är jag inte stillasittande längre, har gett upp vilandet det ger mig ingenting. 

Kom hem och har testat massa olika färger och kombinationer till huset, för det måste bestämmas nu i dagarna, men hur lätt är det att fokusera på det då? Klart man måste gå in för det totalt så man blir nöjd eftersom man inte direkt kan ändra sig när det är färdigmålat.

Haha någon skrev en kommentar om att det jag hade igår kanske var gaser hihi det var det inte an jag lova =).

Nu ska jag nog ta ett bad och sen mysa ner mig i soffan och slumra ett tag.

over and out

Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0