v.38

japp nu är man inne i v.38, jag tycker magen är dubbelt så stor som för en vecka sen. Skit också att jag skulle ha dessa värkar och tok för då skulle jag inte gå och vänta nu och vara såhär rastlös. Men det är bra att den lilla tänker stanna ett tag till så att den får lägga på sig lite mer fett på sin lilla kropp. Har börjat fått en rand på magen nu, pojkrand ska det visst kallas, men jag har fortfarande känningar på att det kan bli en flicka...även fast alla andra tror att det ska bli en pojke, Tog en bild på magen som jag lägger med i inlägget, men den blev inte så bra för jag tog den själv, men det kanske syns hur magen nu har sjunkit och lite av randen.
Jag ska ha den 20juni egentligen så det är ju typ ca. 3 veckor kvar, men eftersom jag redan var öppen så måste jag väl ska föda innan det datumet eller? Någon som vet???
Älsklingen for iväg och jobbade han och blir borta tills på torsdag, han är ju bara 2 timmar bort om nåt skulle hända.
Igår drog vi upp våran husvagn till vårat sommarställe uppe i Leringen, jätte vackert är det där uppe alldeles intill vattnet, ska bli så härligt att vara där i sommar. Sen får vi se om vi drar iväg på några längre sträckor, beror helt på den lilla filur som jag har i magen. Längtar så otroligt mycket nu att den ska komma ut, vill inte vänta längre, är så nyfiken på min älskade bebis.



Nu ska jag nog duscha och sen kanske fara och handla nåt.

over and out
Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0