sovväder

Ja och sov det gjorde jag, var helt medvetslös tills jag äntligen klev upp klockan 12.30, ojoj men kommer väl vara uppe sen med bebisen så får ta vara på dessa lugna tider som man har kvar.
igår hade jag jätte ont hela dagen och fick sitta med rispåsen hela dagen och även i badkaret, magen är så tung nu så det blir sån belastning på min stackars rygg och ben. På lördag ska vi till Christel igen, trodde faktist inte att jag skulle dit en gång till gravid.
Älsklingen for och jobbade han i Vicksjö, 1 ½ tmme bort är han, känns väl sådär, men bättre att vi båda ska gå och vara rastlös här hemma.
Nu har jag snart sett klart på hela sex and the city boxen, har bara de sista avsnitten kvar.
Näe nu har jag inget vettigt att skriva mer så ha en trevlig regnig dag..

puss
Louise

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Nu är det nära Lollo... Så spännande! Du har världens bästa tid framför dig! :)

Kram!

2009-06-10 @ 21:36:04
Postat av: Anonym

Heej:) Hur går det?? Kommer det ut nån liten parvel snart? Hoppas du mår bra iaf. Kramar

2009-06-10 @ 23:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0