Rekord

Måste vara rekordhöga siffror på min blogg nu igår och i förrgår, över 80personer har läst min blogg, ja jag förstår att det är för att jag snart ska föda hihi, det är ju roligt att så många är så nyfikna.
Är sjukt trött idag, älsklingen sa att han aldrig sett mig sova så hårt som imorse för jag hörde ingenting...och är fortfarande trött.
Har ätit jordgubbar med grädde och mjölk så det står ut genom öronen snart...mmmm SUPERGOTT.
Ute blåser det och jag hoppas det börjar regna snart så jag slipper gå ut och vattna gräsmattan och häcken...hoppas hoppas hoppas.
SKa försöka dammsuga sovrummet och sätta dit spjälsängsskyddet som vi har köpt.
SKa se ugly Betty och Desperate housewifes sen.
Har inte ätit nån direkt middag för vill inte ha någon.
Tycker synd om Mira som har en sån tråkig matte som bara ligger och som är irriterad, stackars henne som vill gå ut.
Saknar älsklingen.

Over and out
Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0