Dagens slut

Så var även denna dag slut, har inte gjort alltför mycket men känns ändå bra för imorrn kommer älsklingen och barnen så då blir det livat igen, tror jag behövde vara för mig själv och samla kraft inför det som komma skall. Tänk att jag snart har gått 38:a hela veckor, på lördag går jag in i den 39:onde. Tänk så länge jag inte har festat?? Och jag saknar det inte så mycket heller, det blir ju som man kommer in i det efter 9 månader.
Nu ska jag fortsätta se sex and the city serien som jag har lånat av min kära syster Helen så hon kan få tillbaka sin älskade box nån gång hehe.
Hälsade på Carro en sväng förrut också när jag ändå var fram på konsum, men blev bara en snabbis för var ju tvungen att fara hem och se greys anatomy.

God natt

Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0