mysiga helgen

Hade så mysigt i helgen med mysmorgon på lördagen med frukost på sängen och sen efteråt for vi till stan och såg på bio och åt middag...på MAX visserligen men det var fullt på alla resturanger inne i stan så det fick duga. FIck undebara rosor av älslingen också...hann är bäst min älskling och han är bara min =).



Sen på söndagen så jobbade jag först till 12 och sen bestämde vi oss för att åka upp till Tjärnbostugan och fika lite med Angelica, Kim och Kellie, jätte fint väder var det och även lilla Mira följde med.







Igår var jag och Angelica till stan och kollade i babyaffärer, så nu har man ett bättre hum om vad man behöver och vad som finns lixom. På barnens hus övervåning fanns drömbarnvagnen, men den kostade typ 8300kr så den blir det nog inte, men shit va fin den var. Nåt liknande ska jag ha iallafall.



Nu ska jag dammsuga lite och sen läsa lite bloggar.

Over and out
Louise


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är VIKTIGT att ha en vagn man tycker om, du ska använda den mycket.

Be mor och farföräldrar sponsra ;-)

Kanske hellre kan ta något annat av allt man behöver begagnat?Finns mycket fint på blocket.

2009-02-17 @ 15:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0