klarade det

Kvällen gick bra, jobbade med Kia så det gick av bara farten, väldigt rolig och trevlig tjej att jobba med. Nu är man trött trött trött, älsklingen och Mira sover redan för längesen men jag har nog blivit lite bloggberoende nu. Ligger och funderar på bebisnamn... Några förslag???  Tycker det är så svårt att hitta ett namn när det finns så många fina, har fastnat lite för Elly och Elliot men det är kanske bara idag och sen hittar jag nåt annat,  hmm detta kräver mycket funderingar...sen har vi ju mellannamnen också, efter min pappa eller efter min mamma eller efter nån på älsklingens sida ja ni ser hur mycket planering det är och tänk sen att barnet ska ha det namnet hela livet också. Ja näe nog med dessa funderingar kommer ingenstans nu i all flummighet hehe.

I like Lady gaga ( inte säker på hur hon stavar sitt namn) men damn va hon ser bra ut och snacka om att pokerface är en grym låt...oooh yes!!!

Imorrn ska jag till doktorn med min hosta....hoppas jag får sova inatt för det gör så ont i mina stackars revben nu efter allt hostande.


Puss och sov gott



Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0