fredagen den 13

Ja men jag har ännu inte kännt av någon otur så förhoppningsvis håller det i sig hela dagen eftersom jag ska iväg och jobba sen.
Jag kom ju aldrig iväg till doktorn igår för bilen startade inte, men det var så kallt så det är förståligt, men hostan har lugnat ner sig nu så jag slipper gå dit hehe.
Angelica kom hit igår eftermiddags så vi fikade semlor och tee mmmm mums va det var gott.

Gjorde kyckling med hawaian sweet and sour sauce, fullkornsris och en god sallad till, jätte smarrigt blev det och ganska nyttigt med fullkornsris eller hur? =D ..... tänkte lägga in en bild här men får inte till det just nu lägger in den sen istället.



Imorgon är det alla hjärtans dag igen, känns som det var igår jag skrev att de var det här i bloggen, tänk vad ett år går fort. Vi har inte planerat nåt särskillt, jag tänkte att vi kanske bara ska mysa på med varandra och kankske fara och äta i stan eller nåt.
Älskar min Älskling så mycket som man bara kan älska en annan människa, han är det bästa som har hänt mig!!

Over and out
Louise


Kommentarer
Postat av: Angelica

Vet du vad Louise.. Tycker det börjar bli dax för lite magbilder.. så du kan visa hur din söta mage putar! ;D

2009-02-13 @ 12:35:00
URL: http://aangeliques.blogg.se/
Postat av: Emeli

Hej:) Ja, jag har meddelat dom nu att jag vill vara där. Varför ska inte du vara där? När ska du ha föresten? Kramar

2009-02-17 @ 00:55:27
URL: http://emeliedanielsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0