spackla lite till

Har hållit på spacklat idag igen och även slipat på en dörr som även ska spacklas och målas och tvättas, Men det går ju framåt iallafall även om jag inte är lika snabb som jag brukar vara med min mage som är i vägen hela tiden, men vi måste kunna bli klar med rummet uppe för att kunna flytta upp Lucas och få in skrivbordet i hans gamla rum och sedan försöka hinna få iordning sovrummet innan bebisen kommer. Jag vet att man inte egentligen ska ha så många projekt och att man ska vila och sådär, men vi vill ju så gärna få klart allting. Jag är väldigt angelägen om att få klart, det känns i hela min kropp att vi måste få klart.

Nu är jag slut för idag ska bli så skönt att sova nu känner jag, älsklingen sover redan så sött och Mira med fast hon ligger i hallen nu för hon löper så det är bäst så,blir mindre att städa för mig.

God natt nattugglor!!

Louise "the one and only"

Kommentarer
Postat av: Fia

Värst vad du är duktig då där hemma=) Sånt där tycker ju jag är jätte kul=) måla o stöka på=)

Har du fått jobbat nå mer nu då? Jag blir tokig snart! Kraaamm

2009-04-08 @ 09:40:08
URL: http://z4mbizzz.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0