What do I really know?

Dagen har varit rätt så händelselös, har mest tråkat på hela förmiddagen med tvätt och lite sånt stök. Sen vid 14 så gick jag & Angelica ut på en långpromenad runt byforsen, skönt, men känner mig inte riktigt på topp idag...ingen aning vad det kan vara. Efter vi varit ute på vår promenix så åkte vi och simmade några längder...jag kom då på hur fruktansvärt urtråkigt det är att simma...så det blev bara typ 30 längder för mig...men Angelica simmade 70 hon...duktig hon är då =P hehe.
Sen hem och älsklingen hade gjort mat åt mig och kaffe så det kändes skönt för man var rätt så hungrig efter denna intensiva träningsdag.
Saknar min älskling har knappt sett han idag, han for och gjorde klart sitt grävningsjobb innan jag kom hem från simmningen....va jobbigt man får sånna här attacker av saknad till en annan människa...helt sjukt är det och kan ej beskrivas om man inte har upplevt något sånt skjälv...ni som har det vet ju va jag menar.....känns som ens andra hälft varit i okontakt alldeles för länge och man börjar känna sig lite halv..
Näe slut på mina filosofier nu blir det nån film eller nåt sen sova...

Over and out
Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0