trött idag

Varit en rätt så snurrig dag för lilla mig idag, hade min första introduktionsdag på hemtjänsten idag, verkar som om det är ett ställe som kommer att passa mig jätte bra. Bilkörning och variation på arbetet plus att personalgruppen verkar asbra.
Hade skrivit ett jätte långt inlägg igår, men på nåt sätt så försvann det =( men lägger upp en ny bild då på hur det blev på toaletten och på mig och Bianca när vi var i stan och tog en fikapaus på mcdonalds inne på Birsta city.
Idag har jag kännt mig hängigi och slut, förhoppningsvis så går det över så jag pallar med resten av den här veckan.
korv och makaroner till middag idag, orkade inte göra nåt annat storkok idag, och det mättar ju så varför krångla till det hihi.
Tänkte ha följt med Angelica och simmat, men pallar knappt att stå upp så får träna lite extra hårt imorrn kväll på balansbollen.
Nån annan som känner sig hängig eller är det bara jag?
Sitter och funderar på om jag och älsklingen ska gosa ner oss under täcket med en varm kopp te och bara försöka krya på oss...det blir nog så..så nu ska jag kolla efter en film men blir nog mer skrivet imorrn så får ni höra lite mer om mitt fantastiskt intressanta liv =P
Vilka läser min blogg egentligen? Kan ni inte skriva en liten kommentar =)!!!!!


såhär blev det iallafall i badrummet, snyggt va?;)

Over and out
Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0