sjukt sjukt

Skolat in mig på hemtjänsten idag för sista gången, imorrn börjar jag jobba på riktigt, är ganska nervös för att åka själv, men dom har lagt upp det bra åt mig så det ska nog gå fint.
Kände mig hängig hela morgonen, så när jag kom hem så hade man feber och fick gå och lägga sig, gick över med en ipren, men nu var det dags igen, sjukt ont i halsen och feber igen =(. SKa blåvila nu tills imorrn så jag orkar med att jobba.
Älsklingen har gjort klart i tvättstugan ikväll och det blev sååå tjusigt, ska lägga upp en bild sen, vi är såååå nöjda.
Helen och Erik är här och Erik snickrar på uppe han, och fort går det, förhoppningsvis så är det kanske klart innan jul. Ska bli så skönt att det blir klart.
Agnes är här över helgen så ska försöka hinna träffa henne nåt =)
OjOjOj känns som man har mycket att göra, hinner ABSOLUT inte med att vara sjuk...blir så förbannad på dessa himla förkylningar..
näe te sen sova...
Over and out
Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0