Fredagens bravader

Yeah right, har inte gjort så mycket än så länge iallafall, är rätt så seg idag och känns som om jag skulle kunna ägna min dag i sängen sovande...hmm what's wrong?
Igår åkte två kompisar in på förlossningen, jätte spänande är det och jag hoppas att allt går bra, dom hade iallafall sovit där inatt så inget än så länge....haha jag blir nervös jag med hihi. =)
Igår blev det träning 2 ggr, var först ute på en timmes speedad promenad med Angelica och sen på kvällen blev det en timmes afrika moves (japp det var alltså afrikansk dans), väldigt jobbigt kan jag lova.
Ligger i hårdträning nu igen för sommaren har gjort så jag har lagt på mig 2kg, men trodde faktist att det skulle bli mer, men har varit duktig jag och hållit mig bra. Så nu kanske jag kommer ner till min drömvikt innan det här året är slut.
Fick sms av pappsen, han satt på älgpass han, men ingen älg skjuten än för honom, kanske ska ta och följa med honom ngot så kanske turen vänder, man vet aldrig.
Ska försöka ta mig till lägenheten nu så jag kan packa lite till och kolla posten och sådär, men min bil startar ju inte....får kanske gå eller om mammsen kanske vill hämta mig, ska ringa och kolla.
Lägger upp lite bilder från min och älsklingens fiskehelg uppe i Stensjöarna.


Älsklingen vill inte vara med på bild han

Jag tidigt på morgonen påväg och ska fiska

vilopaus vid gröttjärn

2 regnbågar fick vi första dagen

Over and out
Louise

Kommentarer
Postat av: bianca

ja det låter mysit<3

2008-09-14 @ 14:32:10
Postat av: Angelica

Louise! Varför lade du inte ut bilderna då du kilat upp i skogen.. dom som Fredrik tjuvknäppte! =P Haha

2008-09-15 @ 11:15:29
URL: http://aangeliques.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0