fredag morgon

Godmorgon godmorgon!

Jag har inte ens klivit upp ur sängen än, vädret ute är så trist och jag har så ont i min stackars hals så jg ligger gärna kvar en stund till. Älsklingen spratt upp vid 8 han och for iväg och skruvade med grävaren tills nu och nu ska han iväg och börja gräva. Jag ska bara försöka kurera mig så jag orkar jobba ikväll och imorrn.
Funderar på helgen och hur jag ska göra, vill ju egentligen ha fest på lördag kväll, men jag slutar ju 16.30 och sen lär man ju vara ganska slut tror jag. Jag fyller ju nämnligen är på måndag så nåt skulle ju vara kul att ha. Men känns ju inte så kul att ha nåt när man är förkyld och sådär. Men ska iallafall baka nåt så det finns nåt hemma att fika om någon vill komma och äta tårta kanske =P.
Näe kanske ska masa mig upp nudå och få i mig nåt att äta.
Over and out
Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0