en kul grej

Hittade ett litet tidsfördriv på Emelies blogg så jag kör den jag med utan att ha blivit utmanad hihi =P:

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står det där?
Ingen bok i närheten tyvärr =P
2. Sträck ut din vänstra arm så lång du kan, vad rör du vid?
En sot sovande pojkvän =)
3. Vad var det senaste du såg på tv?
Idol
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
23.30
5. Bortsett från datorn, vad hör du nu?
En lite smått snarkande pojkvän
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Kom hem från simmningen och gick från Angelicas bil in till huset.
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

Emelies blogg

8. Vad har du på dig?

trosor (ligger och ska sova strax)

9. Drömde du något inatt? Isåfall vad?

Tror jag drömde om att någon var arg på mig, men kommer inte ihåg det nu.

10. När skrattade du senast?

När jag, Bianca & Lucas satt i soffan framför min dator nu ikväll och lyssnade på musik.

11. Vad finns på väggarma i rummet där du är nu?
ingenting faktist, har inte satt upp några tavlor och sånt här ännu.
12. Har du sett något konstigt på sistonde?
Såg en överkörd groda idag som såg ut som den låg utsträckt och vilade på vägen.
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
kul med frågor tycker jag hihi
14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Hancock med Will Smith (den var jätte bra)
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
BIL, MC, skoter, massa kläder, hus utomlands, ett eget flygplan mm mm mm mm
16. berätta något om dig själv som folk inte känner till?
Jag känner på mig att saker ska hända ibland innan dom händer.
 (fortsätter imorrn blev astrött so gott)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Tjenis! Rekomenderade dig till Siw när hon ringde mig imorse, hon som ringer in folk på hemtjänstens. Tror du skulle trivas asbra där:) kramen//Linnea

2008-09-11 @ 11:52:06
URL: http://linneasekgkurva.blogg.se/
Postat av: Anonym

Meen Hej på dig goojänta :) Hör gärna av dig när du vill festa i stan, för då tycker jag vi kör en sammanstrålning ;) Skulle vara så himla kul. Nu jobbar jag åt Adecco som är ett bemanningsföretag :) Du har kvar mitt telefon nummer va? :D Kram Kram

2008-09-11 @ 18:13:09
Postat av: Linnea

Hahah va Bra!:) Jadu, första lasset går i morn och restn på lördag!!! På måndag e jag helt utflyttad:D Iiiih! Ja jag kan ju härma personen ovan och skriva att du e välkommen på fest i stan framövers:D Pöss på re!:)

2008-09-11 @ 21:34:54
URL: http://linneasekgkurva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0