dåligt med bloggandet

Det kan bli lite dåligt med bloggingen ibland, inte för att jag inte har nåt att skriva utan mer för att jag helt enkelt inte orkar eller har tid att att skriva hihi. Men ska verkligen skärpa mig nu.
Idag har jag jobbat 13-21 och skönt var det för det var ett himla skitväder ute. Men min morgon var den mysigaste på länge, jag klev upp vid 9 typ och gjorde kaffe och fixade frukost till älsklingen....tände lite ljus och sen hade vi så mysigt. Härligt att ha den tid med varandra ibland, blir inte så ofta då man har morgonen tillsammans. Kan ju tala om att jag hade ett leende på läpparna hela resten av dagen...älskar honom så fruktansvärt mycket....omöjligt att älska honom mer nu tror jag...då spricker jag nog hihi.
Annars då...hmm korpens träningar har börjat, men än så länge har jag inte hunnit gått på någon, men imorrn ska jag och Angelica simma iallafall och sen på torsdag är det ju vattenjympa och afrikan moves så då kommer man nog igång riktigt.
igår var jag upp till pappsen och plockade blåbär...blev väl en 6-7 liter...mmm myms att ha i vinter när man behöver allt det nyttiga som finns i blåbär, ska ta och införskaffa mig en mixer så jag kan mixa lite i vintermörkret hahaha,
Näe nu ska jag nog sova lite och imorrn blir det lite rensning i lägenheten och annat stök som måste göras....planerar för helgen också jag och älsklingen ska ju iväg med husvagnen....MYSIGT VÄRRE VA?? *längtar*

Puss på er

over and out
Louise

Kommentarer
Postat av: Linnea

Åååå va mysigt de lät!:) Glad jag e att du verkar hittat drömplinsen:) Kramen/L

2008-09-03 @ 09:49:46
URL: http://linneasekgkurva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0