och så var det slut

....på helgen alltså hehe=P nu blev ni brydda va?
Har hunnit med ganska mycket i helgen faktist, men inte skrivit i bloggen, fy mig!
I lördags var jag och Angelica på bykrogen, rätt så kul, men knepigt folk tyckte jag dock....inte dom man brukar umgås med direkt nix pix.
Idag har vi varit i stan hela dagen och shoppat vinterjacka åt Bianca, efter mycket om och men så hittade vi en snygg brun jacka som hon verkar vara nöjd med så det känns ju kul att man kunde hjälpa till lite där.
Annars vet jag inte vad jag ska skriva mer är astrött och har typ flängt runt hela dagen och imorrn jobbar jag så får se om jag hinner skriva nåt här då, tänkte lägga upp lite nytagna bilder och sådär också ju...lovar att det ska bli snart=)
Näe hörrni sov gott och välkommen att läsa min flummiga blogg en annan gång =)

over and out
Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0